مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 23:212023-06-26سياسي

دعای عرفه در مرز خسروی طنین انداز می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قصرشیرین، حجت خدرویسی امرکز در جلسه هماهنگی دعای پرفیض عرفه در محل فرمانداری قصرشیرین افزود: تمهیدات و امکانات لازم بری پذیرایی و میزبانی زائران عرفه که در این روز به قصرشیرین و مرز خسروی سفر می کنند، اندیشیده شده و در این رابطه دستگاه های اجرایی با بسیج امکانات در آماده باش هستند.

وی اظهار کرد: در محل مسجد مهدیه و میدان شهید سلیمانی خودرو برای انتقال زائران به مرز خسروی پیش بینی شده و به طور یقین با توجه به حضور مردم در این آیین، شاهد تقویت گشت های پلیس راه، راهنمایی و رانندگی و حضور پررنگ دستگاه های خدمات رسان و ماموران انتظامی در کنار سایر ادارات خواهیم بود تا شاهد برگزاری مطلوب دعا در نقطه صفر مرز خسروی باشیم.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قصرشیرین ادامه داد: طبق روال سابق نیز در روز برگزاری آیین پرفیض دعای عرفه، مرز رسمی خسروی برای تردد زائران انفرادی و کاروانی زائران باز است.

خدرویسی از آماده باش نیروهای امدادی، هلال احمر، مراکز درمانی، استقرار تیم های امداد و نجات در مرز خسروی، استقرار یگان های امدادی خبر داد.

وی از دیگر تمهیدات اتخاذ شده در روز برگزاری دعای عرفه را مفروش کردن، تنظیف و تزیین محل برگزاری دعا، استقرار تیم های پزشکی در مرکز فوریت های پزشکی، آماده باش بیمارستان، تامین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعای عرفه در مرز خسروی طنین انداز می شود

دعای عرفه در مرز خسروی طنین انداز می شود