مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 18:052023-07-06سياسي

دولت سیزدهم توسعه اقتصادی را به برجام گره نزده است


معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه گفت: در دولت سیزدهم تحولات اقتصادی کشور به برجام و دیگر مسائل سیاسی گره نخورده بلکه تلاش بر تقویت روابط با کشورهای مختلف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی صفری عصر پنجشنبه در نشست هم اندیشی معاونان اقتصادی استانداران سراسر کشور که به میزبانی استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: با توسعه روابط با کشورهای همسایه همچنین افق روشنی که در توسعه روابط با کشورهای آفریقا و آمریکای لاتین در پیش گرفته شده، امیدواریم زمینه تحول اقتصادی اساسی و تقویت جبهه صادرات را شاهد باشیم.

وی از افزایش 20 درصدی صادرات استان ها در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: توسعه روابط اقتصادی پایدار با کشورهای همسایه و منطقه و دیپلماسی اقتصادی راهگشا و مؤثر از سیاست های اصلی دولت سیزدهم است.

معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه با بیان اینکه در کنار توسعه روابط اقتصادی پایدار با کشورهای همسایه و منطقه سعی بر توسعه صادرات غیرنفتی و واردات تکنولوژی از کشورهای مختلف است، گفت: وزارت امور خارجه در دولت سیزدهم از این سیاست های اساسی حمایت های لازم را انجام می دهد.

صفری افزود: دولت سیزدهم تعادل سازی و توازن واردات و صادرات و تقویت صادرات محصولات غیرنفتی را هدف گذاری کرده که انتظار می رود در این راه اهداف و برنامه ها به شکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم توسعه اقتصادی را به برجام گره نزده است

دولت سیزدهم توسعه اقتصادی را به برجام گره نزده است