مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 14:002023-07-05سياسي

برگزاری مسابقه سراسری «شوق عید» در کرمان


مدیر ستاد کانون های مساجد استان کرمان از مسابقه مجازی «شوق عید» سخن به میان آورد و گفت: این مسابقه در آهوییه بافت در حال برگزاری است و علاقه مندان از سراسر کشور در آن شرکت می کنند.

- علی مهدی خانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمان به تشریح برنامه های دهه امامت و ولایت پرداخت و با اشاره به اینکه برنامه های کانون های مساجد کرمان از دهم تا 25 ذی الحجه برگزار می شوند، اظهار داشت: راه اندازی سفره های اطعام غدیر در مساجد، برگزاری محافل انس با قرآن کریم ویژه جوانان و نوجوانان و مسابقات کتابخوانی با موضوع امامت و ولایت از آن جمله هستند.

مدیر ستاد کانون های مساجد استان کرمان از طرح ملی کتابخوانی و مسابقه مجازی شوق عید سخن به میان آورد و عنوان کرد: این مسابقه در آهوییه بافت در حال برگزاری است و علاقه مندان از سراسر کشور در آن شرکت می کنند.

وی اضافه کرد: این طرح در شبکه های اجتماعی داخلی برگزار می شود و هر روز 1500 نفر مشارکت دارند و به 5 نفر از برگزیدگان نیز کارت هدیه اهدا می شود.

مهدی خانی تصریح کرد: در روز عید بزرگ غدیر خم بین همه شرکت کنندگان قرعه کشی و 10 کارت هدیه به برگزیدگان اهدا می شود، ضمن اینکه اسامی علی، مرتضی و حیدر نیز قرعه کشی می شوند و 5 نفر از آن عزیزان کارت هدیه دریافت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقه سراسری «شوق عید» در کرمان

برگزاری مسابقه سراسری «شوق عید» در کرمان