مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 15:452023-06-25بين الملل

قاهره، میزبان دیدار السیسی و مودی


نخست وزیر هند که عازم قاهره شده، مورد استقبال رییس جمهور مصر قرار گرفته و با او درباره راه های گسترش همکاری و توسعه مناسبات دوجانبه گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عبدالفتاح السیسی ، رییس جمهور مصر، امروز یکشنبه (25ژوئن) در کاخ اتحادیه قاهره از نارندرا مودی ، نخست وزیر هند استقبال و با وی گفت وگو کرد.

طبق گزارش پایگاه خبری روسیا الیوم ، احمد فهمی ، سخنگوی ریاست جمهوری مصر اعلام کرد که السیسی و مودی در سطح سران باهم گفت وگو کرده و طی آن بر تمایز روابط مشترک تاریخی بین دو کشور دوست تاکید کردند.

آن ها همچنین بر تعهد متقابل برای دستیابی به افق های گسترده تر همکاری در زمینه های مختلف به ویژه با افزایش دیدارهای متقابل بین مقامات ارشد دو کشور تاکید کردند.

  سفر نخست وزیر هند به مصر پس از سفر السیسی در راس هیاتی سیاسی به دهلی نو در ژانویه سال گذشته و مصادف با هفتاد و پنجمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک بین مصر و هند انجام می شود.

نخست وزیر هند روز گذشته، شنبه (24ژوئن) به دعوت السیسی، رییس جمهور مصر در یک سفر رسمی وارد قاهره شد و در فرودگاه مورد استقبال مصطفی مدبولی ، همتای مصری خود قرار گرفت.

در دیدار بین السیسی و مودی در قاهره، راه های تقویت روابط مشترک دوجانبه در بسیاری از زمینه ها به ویژه ارتباطات و فناور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاهره، میزبان دیدار السیسی و مودی

قاهره، میزبان دیدار السیسی و مودی