مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 10:562023-07-19اقتصادي

انتقاد فرماندار از پایین بودن کیفیت نان در برخی از نانوایی های سرپل ذهاب


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، صدراله بابلی فرماندار سرپل ذهاب امروز در جلسه شورای آرد و نان شهرستان، اظهار کرد: همه مشاغل به مردم خدمت رسانی می کنند، اما برخی از شغل ها هستند که خدمت ویژه تری ارائه می کنند که یکی از این شغل ها نانوایی است.

وی افزود: عملکرد صحیح نانوایان در فروش نان به میزان سهمیه پخت با دستگاه کارت خوان باعث افزایش سهمیه آن واحد خبازی خواهد شد علاوه بر آن کیفیت نان و نظر بازرسان نیز در میزان سهمیه نقش دارد.

  فرماندار سرپل ذهاب با بیان اینکه در مسیر تهیه و توزیع نان به عنوان کالای اساسی و ضروری هیچ گونه کوتاهی قابل قبول نیست، تصریح کرد: نظارت و بازرسی بیشتر بر عملکرد نانوایی ها و ارتقای کیفیت نان و همچنین برگزاری جلسات آموزشی برای متصدیان نانوایی ها در خصوص سامانه نانینو در اولویت باشد.

وی همچنین با تأکید بر جدیت بازرسین اعضای ستاد تنظیم بازار شهرستان به موضوع استمرار نظارت بر فعالیت نانوایی ها اعلام کرد و گفت: خبازی های سطح شهر باید در موعد مقرر شروع به کار کنند و کوتاهی از هیچ خباری پذیرفتنی نیست.

بابلی مسئله آرد و نان را موضوعی بسیار استراتژیک برای کشور دانست و گفت: مسوولان نیز باید برای رفاه و ارتقای معیشت این قشر زحمتکش تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد فرماندار از پایین بودن کیفیت نان در برخی از نانوایی های سرپل ذهاب

انتقاد فرماندار از پایین بودن کیفیت نان در برخی از نانوایی های سرپل ذهاب