مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 09:002023-07-17ورزشي

واکنش های متعارض اقناع پذیر یا اثر گالیله ای تکذیب


پایین نگاه داشتن پرچم ایران در افتتاحیه یکی از مسابقات صخره نوردی فرانسه، سپس واکنش فدراسیون و عذرخواهی ورزشکار اعزامی،این پرسش را مطرح ساخته که واکنش درست اجتماعی در چنین شرایطی چیست؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر یادداشتی نوشت: پایین نگاه داشتن پرچم ایران در افتتاحیه یکی از مسابقات صخره نوردی فرانسه، سپس واکنش فدراسیون و عذرخواهی ورزشکار اعزامی با حواشی زیادی همراه بود.

این موضوع موجب بحث هایی در خصوص چگونگی برخورد با چنین اتفاقاتی در جامعه شده است و این پرسش را مطرح ساخته که واکنش درست اجتماعی در چنین شرایطی چیست؟ چالش در وقت اضافه رفتار علی برات زاده ورزشکار پرسابقه ایرانی در افتتاحیه مسابقات و حین به اهتزار در آوردن پرچم توسط ورزشکاران با توجه به جنبه نمادین آن، به سرعت در کشور چرخید و با واکنش منفی گسترده ای همراه شد.

جدا از عکس العمل فدراسیون، یعنی تقبیح و قول توبیخ متناسب برای این اقدام، هیچ گروهی در داخل کشور از اقدام برات زاده حمایت نکرد.

بلکه تاثر و تاسف از کنش برات زاده و محکومیت این رفتار، موضع مشترک اکثر جامعه ایرانیان در داخل و خارج از کشور بود.

شاید در روزهای نخست ناآرامی ها و اغتشاشات سال گذشته بخش هایی از جامعه تحت تاثیر واگراییِ اجتماعی به وجود آمده، به دنبال تفکیک مفاهیم جمهوری اسلامی و ایران بودند و تلاش کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش های متعارض اقناع پذیر یا اثر گالیله ای تکذیب

واکنش های متعارض اقناع پذیر یا اثر گالیله ای تکذیب