مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 15:312023-06-26سياسي

رستمی: جمهوری اسلامی مقتدرتر از هر زمان سیاست های خود را در دنیا پیش می برد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند حجت الاسلام مصطفی رستمی ظهر امروز در یادواره شهدای روحانی اظهار کرد: نگاهی به تحولات اخیر سیاسی در منطقه غرب آسیا نشان می دهد آمریکا به درجه ای از ضعف رسیده که شاهد شکست مفتضحانه سیاست های خود است .

وی با اشاره به اخراج آمریکا از عراق و خروج آن از سوریه تاکید کرد: امروز هم پیمانان منطقه ای این کشور نیز در حال برقراری ارتباط با ایران هستند.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با بیان این تعبیر مقام معظم رهبری که با اطمینان می گویم نظام بین الملل در حال تغییر به نفع جبهه مقاومت و به ضرر نظام بین الملل است تصریح کرد: در منطقه نشانه های زوال آمریکا دیده می شود به طوری که هیچ زمان به اندازه امروز آمریکا در ضعف و زبونی قرار نگرفته است.

  وی به تشریح نشانه های ضعف و استیصال آمریکا پرداخت و افزود: عربستان که روزی گاو شیرده آمریکا بود در زمانی که موشک هایپرسونیک را آزمایش می کردیم و در تهران میزبان مقاومت فلسطین بودیم تقاضای ارتباط با ما را دارد.

رستمی گفت: دعوت سوریه به اتحادیه عرب و ارتباط با کشورهای منطقه که زمانی از سیاست های آمریکا تبعیت می کردند از دیگر نشانه های آن است که جمهوری اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رستمی: جمهوری اسلامی مقتدرتر از هر زمان سیاست های خود را در دنیا پیش می برد

رستمی: جمهوری اسلامی مقتدرتر از هر زمان سیاست های خود را در دنیا پیش می برد