مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 16:202023-07-18سياسي

رویکرد جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی امیدوارکننده است


رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، رویکرد جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی و تغییرات به وجود آمده را مثبت و امیدوار کننده ارزیابی کرد و افزود: - شورای انقلاب فرهنگی باید در متن جامعه باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در دیدار دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به در پیش بودن ماه محرم گفت: امیدواریم امسال با حضور پرشور و شعور مردم در عزاداری ها، فضای جامعه به سمت مکتب اهل بیت علیهم السلام و سیره و حرکت حسینی که نماد بارز آن امر به معروف و نهی از منکر است، حرکت کند.

وی شورای عالی انقلاب فرهنگی را از نهادهای مهم نظام جمهوری اسلامی نام برد و خاطر نشان کرد: مصوبات شورای انقلاب فرهنگی نقش پررنگی در ریل گذاری فرهنگی کشور دارد؛ چرا که این شورا با حکم و نظارت عالی رهبر معظم انقلاب شکل گرفته و مصوبات آن نیز به عنوان قانون تلقی می شود.

امام جمعه قم ادامه داد: همه مقدمات برای تأثیرگذاری شورای عالی انقلاب فرهنگی در عرصه فرهنگ فراهم است و این شورا می تواند به عنوان موتور محرک فرهنگی کشور ایفای نقش کند.

وی رویکرد جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی و تغییرات به وجود آمده را مثبت و امیدوار کننده ارزیابی کرد و افزود: شورای انقلاب فرهنگی باید در متن جامعه باشد تا مصوبات آن به صورت میدانی جریان پیدا کند و رویکرد جدید شور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی امیدوارکننده است

رویکرد جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی امیدوارکننده است