مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 09:552023-07-07سياسي

تهیه پلان مدیریتی مجموعه میراث جهانی باغ عباس آباد بهشهر


مدیرکل میراث فرهنگی مازندران در خصوص طرح جامع عباس آباد، گفت: پلان مدیریت مجموعه میراث جهانی باغ عباس آباد بهشهر توسط پایگاه جهانی عباس آباد تهیه پس از نهایی شدن به سازمان آب منطقه ای و منابع طبیعی استان برای ارائه نظرات و پیشنهادات ارسال تا ظرف یک ماه بررسی و تحویل دهند.

- ایسنا/مازندران مدیرکل میراث فرهنگی مازندران در خصوص طرح جامع عباس آباد، گفت: پلان مدیریت مجموعه میراث جهانی باغ عباس آباد بهشهر توسط پایگاه جهانی عباس آباد تهیه پس از نهایی شدن به سازمان آب منطقه ای و منابع طبیعی استان برای ارائه نظرات و پیشنهادات ارسال تا ظرف یک ماه بررسی و تحویل دهند.

صادق برزگر امروز 16 تیر در سفر شهرستانی به همراه معاونین و کارشناسان به شهرستان بهشهر و دیدار با فرماندار، امام جمعه و مدیران شهرستانی با اشاره به ظرفیت های طبیعی و تاریخی این شهرستان، اظهار کرد: شهرستان بهشهر در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از ظرفیت های قابل توجهی برخوردار است.

وی با بیان اینکه باید برنامه ریزی دقیق و جامع در همه بخش ها صورت گیرد، افزود: تعامل بین فرماندار، مدیران شهرستان و رییس میراث فرهنگی این شهرستان برای رسیدن به برنامه های هدفمند می تواند کمک بسیاری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه پلان مدیریتی مجموعه میراث جهانی باغ عباس آباد بهشهر

تهیه پلان مدیریتی مجموعه میراث جهانی باغ عباس آباد بهشهر