مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 14:502023-07-09سياسي

تنها گذاشتن پلیس در مأموریت مقابله با بی حجابی دور از انصاف است


اگر چه 3 ماه از آغاز طرح جدید مقابله با بدحجابی می گذرد اما پلیس به خود اجازه نداده است به بهانه کشف هر گونه جرم از جمله بی حجابی در زندگی شخصی و خصوصی افراد تجسس کند.

- گروه زنان و جوانان خبرگزاری فارس؛ مریم کریمی: حدود سه ماه از آغاز اجرای طرح جدید عفاف و حجاب می گذرد، طرحی که از سوی وزارت کشور و قوه قضاییه، خطاب به همه دستگاه های ذی مدخل به ویژه پلیس ابلاغ شد و رییس پلیس کشور نیز در گفتگوهای تفصیلی، جزییات طرح مقابله با بد حجابی که بر اساس سامانه های هوشمند صورت می پذیرد را برای عموم شهروندان تشریح کرد اما در این میان علاوه بر خانواده های متدین، برخی از خانم های کم حجاب نیز از بی حجابی هایی که چهره عفت عمومی شهر را خدشه دار کرده ابراز گلایه و نارضایتی شدید دارند.

طرح جدید از 26 فروردین ماه سال جاری آغاز شد و پلیس به خود اجازه نداده است به بهانه کشف هر گونه جرم که بی حجابی نیز طبق قانون جرم محسوب می شود در زندگی شخصی و خصوصی افراد تجسس کند.

(مگر به استناد قانون و یا حکم دستگاه قضا و فقط کار را به سامانه های از پیش تعیین شده هوشمند سپرده است) پس بسیار ضروری است تا سایر متولیان وارد گود شوند و برای نهادینه کردن فرهنگ عمومی عفت، حیا، عفاف و حجاب، اقداماتِ ملموس اجرایی بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها گذاشتن پلیس در مأموریت مقابله با بی حجابی دور از انصاف است

تنها گذاشتن پلیس در مأموریت مقابله با بی حجابی دور از انصاف است