مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 12:452023-06-25اقتصادي

قزوین در استفاده از طرح «کالا برگ الکترونیک» رتبه اول را دارد


مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی قزوین گفت: قزوین با 92 هزار و 112 تراکنش، رتبه نخست در استفاده از طرح کالا برگ الکترونیک را به خود اختصاص داده است.

- قزوین در استفاده از طرح کالا برگ الکترونیک رتبه اول را دارد ایسنا/قزوین مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی قزوین گفت: قزوین با 92 هزار و 112 تراکنش، رتبه نخست در استفاده از طرح کالا برگ الکترونیک را به خود اختصاص داده است.

عین الله کشاورز ترک یکشنبه (چهارم تیر ماه 1402) در کارگروه تنظیم بازار که در سالن جلسات شیهد سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: از میان 2115 پایانه فروشگاهی ثبت شده در استان قزوین برای مشارکت در اجرای طرح کالابرگ الکترونیک، 1083 پایانه فعال هستند.

وی همچنین ادامه داد: با توجه به تعداد تراکنش های انجام شده در تمامی استان های کشور، استان قزوین با 92 هزار و 112 تراکنش در جایگاه نخست استفاده از این طرح قرار دارد.

این مسئول بیان کرد: کالاهای طرح کالابرگ الکترونیکی شامل 10 قلم کالا از جمله پنیر، شیر، ماست، مرغ، تخم مرغ، شکر، قند، روغن، ماکارونی و برنج است و در هنگام خرید شهروندان می توانند از هرکدام از این اقلام با اعتبار یارانه خود به میزان دلخواه خریداری کنند، چرا که در این طرح محدودیتی برای میزان و یا نوع برند اقلام وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قزوین در استفاده از طرح «کالا برگ الکترونیک» رتبه اول را دارد

قزوین در استفاده از طرح «کالا برگ الکترونیک» رتبه اول را دارد