مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 14:152023-07-16سياسي

دیدار هیأت رسانه ای قرقیزستان با سخنگوی وزارت امور خارجه


جمعی از فعالان رسانه ای کشور قرقیزستان با سخنگوی وزارت امور خارجه دیدار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس، جمعی از فعالان رسانه ای کشور قرقیزستان با ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه دیدار کردند.

  در این دیدار  علی مجتبی روزبهانی معاون دیپلماسی عمومی وزارت خارجه و سفیر سابق کشورمان در بیشکک، تقی رستمیان معاون سابق سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیشکک و جمعی دیگر از کارشناسان نیز حضور داشتند.

کنعانی با خیر مقدم به میهمانان از تلاش خبرگزاری بین المللی فارس در جهت ارتقاء روابط ایران با رسانه های منطقه آسیای مرکزی تشکر کرد.

وی گفت: نخستین ماموریت من در وزارت خارجه سفر به کشور زیبای قرقیزستان بود و من هنوز خاطره مهمان نوازی قرقیزها را فراموش نکرده ام.

کنعانی گفت: در کشور قرقیزستان رسانه های متعدد داخلی و بین المللی در حال فعالیت هستند و بسترهای زیادی در قالب کمیسیون مشترک، همکاری های علمی و دانشگاهی، کرسی زبان فارسی در دانشگاه های قرقیزستان و حضور دانشجویان قرقیزستان در ایران، عضویت هر دو کشور در سازمان کشورهای اسلامی که تاثیر زیادی در ارائه دیدگاه های مشترک در مورد مسائل جهان اسلام دارد، حضور دو کشور در مسیر باستانی جاده ابریشم میان دو کشور وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار هیأت رسانه ای قرقیزستان با سخنگوی وزارت امور خارجه

دیدار هیأت رسانه ای قرقیزستان با سخنگوی وزارت امور خارجه