مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 12:412023-07-09فرهنگي

425 اثر به جشنواره داستان کوتاه بلقیس در خراسان شمالی رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز تقی صادقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها اظهارکرد: 425 اثر از سوی هنرمندان سراسر کشور در سه بخش کشوری، استانی و نوقلم به دبیرخانه جشنواره واصل شده است .

وی گفت: از تعداد آثار رسیده 250 با موضوع ایثار و شهادت، عفاف و حجاب، سبک زندگی ایرانی، اسلامی و شعار سال و 175 اثر با موضوع آزاد است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه آثار رسیده در دو مرحله مورد ارزیابی قرار می گیرند، افزود: در مجموع 209 نویسنده به دبیرخانه جشنواره اثر ارسال کرده اند که حدود 323 اثر متعلق به نویسندگانی از 21 استان کشور، 85 داستان کوتاه سهم داستان نویسان خراسان شمالی است و 17 اثر هم در بخش نوقلم دریافت شده است.

وی برپایی کارگاه های آموزشی داستان نویسی در شهرستان های استان در نخستین روزهای پس از انتشار فراخوان و همچنین کارگاه آموزشی با حضور داوران مرحله نهایی و بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری اسفراین در روز برگزاری مراسم پایانی را از دیگر برنامه های جنبی این رویداد فرهنگی عنوان کرد.

صادقی ادامه داد: شناسایی و پرورش نویسندگان و جوانان متعهد هنرمند، تولید آثار ارزشمند ادبی در حوزه داستان کوتاه، گسترش و ارتقای فرهنگ مطالعه، معرفی آداب و رسوم مردم خراسان شمالی و آشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

425 اثر به جشنواره داستان کوتاه بلقیس در خراسان شمالی رسید

425 اثر به جشنواره داستان کوتاه بلقیس در خراسان شمالی رسید