مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 09:402023-07-13سياسي

مباهله پیامبر (ص) گواهی بر تقدس جایگاه خانواده در اسلام است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: مباهله حضرت پیامبر اکرم (ص) گواه روشن بر تقدس و منزلت والای خانواده در اسلام است.

- اردبیل- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: مباهله حضرت پیامبر اکرم (ص) گواه روشن بر تقدس و منزلت والای خانواده در اسلام است.

حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با گرامیداشت 25 ذیحجه روز مباهله و تکریم خانواده، اساس تربیت انسان را کانون خانواده دانست و اظهار کرد: سوره هل اتی در روز 25 ذی الحجه در شأن اهل بیت پیامبر (ص) نازل شد که پس از سه روز روزه و انفاق افطار خود، از طرف خداوند اطعام شدند.

چنین روزی از آن رو به ” روز خانواده ” موسوم شده است که بهترین تجلی از خانواده اسلامی را به نمایش می گذارد.

وی گفت: اهل بیت پیامبر اکرم (ص) خانواده ای بود که در آن بندگی حضرت حق و ایثار در راه خدا نصب العین همه افراد بوده و رمز و راز بقای خانواده را در مودت و رحمت دانسته و بر تفاهم، احترام متقابل، شخصیت بخشیدن به همسر و فرزندان، مشارکت، تعاون، همدلی و تسکین و آرامش بخشی تاکید داشتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در تعریف خانواده سالم بیان کرد: خانواده سالم و متعادل، خانواده ای است که در آن حریم حرمت افراد پاس داشته می شود و نیازهای عاطفی، روانی زیستی و حیاتی به خوبی و به درستی پاسخ داده می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مباهله پیامبر (ص) گواهی بر تقدس جایگاه خانواده در اسلام است

مباهله پیامبر (ص) گواهی بر تقدس جایگاه خانواده در اسلام است