مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 09:002023-06-24سياسي

بندر نوشهر ظرفیت گردشگری دریایی را دارد


نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت های بزرگ نوشهر در حوزه گردشگری گفت: به همین منظور از چند سرمایه گذار دعوت به همکاری کردیم.

- محمدعلی محسنی نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس  شورای اسلامی  در گفت وگو با فارس با خبرنگار فارس در ساری درباره رونق بندر نوشهر با رویه گردشگری بیان اینکه بندر نوشهر یک فرصت بی نظیر اقتصادی برای غرب استان به ویژه نوشهر محسوب می شود که سابقه 92 ساله دارد، اظهار کرد: امروزه بسیاری از بنادر پردرآمد کشور، سال ها و دهه ها بعد از بندر نوشهر فعال شدند اما به دلیل محدود بودن فضای بندر نوشهر، از یکسو در کرانه ساحل و از سوی دیگر نزدیکی به شهر، نتوانسته آن چنان که باید رشد کند و توسعه یابد.

وی با اشاره به جا ماندن تقریبی بندر نوشهر از کورس رقابت با دیگر بنادر استان و کشور، گفت: غفلت مسؤولان در دهه های گذشته نیز در رخداد چنین وضعیتی نقش داشته است.

با این حال باید به سمتی برویم که هم اراضی بیشتری در اختیار این بندر قرار گیرد و هم کالاهای با حجم کم اما با ارز آوری بالا جایگزین کالاهای پر حجم شوند.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در دولت های گذشته قرار بود 200 هکتار به وسعت بندر نوشهر اضافه شود و این بندر از پس کرانه وسیع تر و جاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بندر نوشهر ظرفیت گردشگری دریایی را دارد

بندر نوشهر ظرفیت گردشگری دریایی را دارد