مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 09:052023-07-16اقتصادي

مدیر عامل جدید صندوق پژوهش و فناوری یزد منصوب شد


به دنبال انتصاب «محمد سپهر» مدیرعامل سابق صندوق پژوهش و فناوری یزد به سمت دبیر کلی اتاق بازرگانی، صنایع و معادن این استان، «محمدرضا حسینی بغدادآبادی» با تایید دبیرخانه صندوق های پژوهش و فناوری کشور به سمت مدیر عاملی این صندوق منصوب شد.

- ایسنا/یزد به دنبال انتصاب محمد سپهر مدیرعامل سابق صندوق پژوهش و فناوری یزد به سمت دبیر کلی اتاق بازرگانی، صنایع و معادن این استان، محمدرضا حسینی بغدادآبادی با تایید دبیرخانه صندوق های پژوهش و فناوری کشور به سمت مدیر عاملی این صندوق منصوب شد.

محمد سپهر از مدیران موفق اقتصادی، کارآفرینان و تسهیل کنندگان فرآیند کسب و کار که سابقه حضور در هیئت علمی گروه اقتصاد و حسابداری دانشگاه امام جواد (ع)، مدیر عاملی موفق صندوق پژوهش و فناوری استان یزد به مدت 8 سال و همچنین موسس و مدیر عامل چندین شرکت در حوزه های مختلف اقتصادی و فناوری را دارد، چندی پیش از سوی اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان یزد(پارلمان بخش خصوصی) به اتفاق آراء این مجموعه، به عنوان دبیر کل این اتاق انتخاب و منصوب شد.

در همین راستا نیز دبیرخانه صندوق های پژوهش و فناوری کشور، محمدرضا حسینی بغدادآبادی از دیگر مدیران موفق و موثر زیست بوم فناوری و نوآوری استان یزد و از افراد شاخص حوزه مالکیت فکری کشور که رزومه 20


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر عامل جدید صندوق پژوهش و فناوری یزد منصوب شد

مدیر عامل جدید صندوق پژوهش و فناوری یزد منصوب شد