مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 16:272023-07-12سياسي

لزوم توجه به ظرفیت های ایثارگران در پیشبرد اهداف نظام


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز بر لزوم توجه به ظرفیت های ایثارگران و استفاده از این سرمایه های اجتماعی در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی ولی پوری بعد از ظهر چهارشنبه در نشست مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور با کارکنان ایثارگر استانداری، فرمانداری ها و بخشداری های تابعه البرز که در سالن جلسات شهدای البرز برگزار شد، ضمن تقدیر از حضور مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور خواستار توجه به ظرفیت های ایثارگران و استفاده از این سرمایه های اجتماعی در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.

وی تاکید کرد: از زمان انتصاب عبداللهی استاندار البرز تاکنون جلسات متعددی با حضور این عزیزان برگزار شده و سعی کرده اند در مناصب و پست های مختلف از ظرفیت کارکنان ایثارگر استفاده کنند اما بخشی از موضوعات نیازمند پیگیری از سوی وزارت کشور است که امید می رود این نشست موجب کاهش مسائل و مشکلات جامعه هدف شود.

در این جلسه کارکنان ایثارگر مسائل و مشکلات خود را مطرح و پاسخگویی لازم از سوی مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به ظرفیت های ایثارگران در پیشبرد اهداف نظام

لزوم توجه به ظرفیت های ایثارگران در پیشبرد اهداف نظام