مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 15:102023-07-20اقتصادي

تایید نهایی 939 خانوار آذربایجان غربی برای دریافت زمین


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تاکنون 939 نفر دارای سه فرزند و بیشتر در این استان برای دریافت زمین برای ساخت واحد مسکونی در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تایید نهایی شده اند.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تاکنون 939 نفر دارای سه فرزند و بیشتر در این استان برای دریافت زمین برای ساخت واحد مسکونی در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تایید نهایی شده اند.

سید محسن حمزه لو 29 تیرماه در جلسه ستاد جمعیت و خانواده که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: 6 هزار و 20 خانوار متقاضی قانون جوانی جمعیت در آذربایجان غربی بوده که سه هزار و 826 خانوار در انتظار بررسی است.

وی افزود: تاکنون برای 416 خانوار واجد شرایط تخصیص قطعه زمین مسکونی در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به متقاضیان واجد شرایط تخصیص داده شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: این متقاضیان در 12 شهرستان آذربایجان غربی ساماندهی شده اند و اراضی مورد نیاز تامین شده و بعد از آماده سازی تحویل متقاضیان می شود.

حمزه لو افزود: اراضی مورد نیاز برای ساخت 230 هزار واحد نهضت ملی مسکن در این استان تامین شده است و مشکلی از این بابت وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید نهایی 939 خانوار آذربایجان غربی برای دریافت زمین

تایید نهایی 939 خانوار آذربایجان غربی برای دریافت زمین