مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 16:552023-07-20ورزشي

لیگ کاراته «وان» به میزبانی کرمانشاه برگزار خواهد شد


لیگ کاراته «وان» با حضور سه هزار و 500 ورزشکار به میزبانی کرمانشاه برگزار خواهد شد.

- کرمانشاه- سرپرست فرمانداری کرمانشاه گفت: لیگ کاراته وان با حضور سه هزار و 500 ورزشکار به میزبانی کرمانشاه برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا آمویی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای ورزش شهرستان کرمانشاه با موضوع برگزاری لیگ کاراته وان ایران به میزبانی کرمانشاه، اظهار کرد: از آنجایی که حدود سه هزار و 500 ورزشکار برای حضور در این رقابت ها به کرمانشاه سفر خواهند کرد باید از این فرصت برای معرفی کرمانشاه استفاده کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه حدود یازده روز تا زمان برگزاری این مسابقات زمان داریم، فرصت چندانی در پیش نیست و باید برنامه ریزی دقیق و جامعی انجام گیرد.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه تصریح کرد: باید تمام نیازها در بخش های گوناگون همچون اسکان، تغذیه و پذیرایی، حمل و نقل و تبلیغات و فضاسازی احصا شود تا بتوانیم با همکاری دستگاه های اجرایی مختلف آنها را مرتفع کنیم.

آمویی با تاکید بر اینکه همه دستگاه های اجرایی ذیربط برای میزبانی شایسته این رقابت ها پای کار بیایند، گفت: از میراث فرهنگی استان کرمانشاه می خواهیم تا زمینه بازدید ورزشکاران حاضر در این مسابقات را از جاذبه های گردشگری و بناهای تاریخی استان فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ کاراته «وان» به میزبانی کرمانشاه برگزار خواهد شد

لیگ کاراته «وان» به میزبانی کرمانشاه برگزار خواهد شد