مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 09:002023-07-20اجتماعي

هوای اصفهان و 4 شهر مجاور برای عموم شهروندان ناسالم است


شاخص هوای کلانشهر اصفهان و چهار شهر مجاور آن امروز 29 تیر برای دومین روز پیاپی در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم مردم ثبت شد.

- مسئول امور کنترل کیفیت هوا در معاونت حمل و نقل شهرداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: میانگین شاخص هوای کلان شهر اصفهان امروز پنج شنبه بیست و نهم تیرماه براساس داده های دریافتی 15 ایستگاه پایش فعال با شاخص 159 در وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان ثبت شد.

جمشید لقایی خاطرنشان کرد: امروز آلاینده غالب هوای این کلان شهر ذرات معلق 10 میکرون (ریزگرد) بوده که شاخص آن برابر 165 و در وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان است، همچنین میزان آلاینده ذرات معلق 2.

5 میکرون هوا نیز امروز در وضعیت قرمز است.

وی با اشاره به اینکه امروز شاخص هوا تنها در ایستگاه خیابان میرزا طاهر با 150 و خیابان فیض با 148 AQI وضعیت ناسالم برای گروه های حساس نشان می دهد، اضافه کرد: شاخص هوا همچنین در ایستگاه محله ولدان (ایستگاه ورزشگاه میثاق) با 155، کردآباد با 156، بولوار کاوه، سپاهان شهر، دانشگاه صنعتی، خیابان 25 آبان با 158، رهنان و زینبیه با 163 و پارک زمزم با 167 AQI وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان را نشان می دهد.

لقایی خاطرنشان کرد: با توجه به شاخص آلودگی هوا به افراد دارای بیماری های قلبی و تنفسی، سالمندان، زنان باردار و کودکان توصیه می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای اصفهان و 4 شهر مجاور برای عموم شهروندان ناسالم است

هوای اصفهان و 4 شهر مجاور برای عموم شهروندان ناسالم است