مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 11:352023-06-29سياسي

طرح خیرات نان در 31 استان کشور آغاز به کار کرد


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد از آغاز طرح خیرات نان همزمان با عید قربان در 31 استان کشور خبرداد و گفت: در قالب این طرح خیرین و مردم مبالغی را به نان نیازمندان اختصاص می دهند و کارت های نان شارژ و در اختیار مددجویان قرار داده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حبیب الله آسوده پیش از ظهر امروز در همایش نذر قربانی که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با اشاره به اینکه رسالت کمیته امداد وصل کردن خیرین به نیازمندان، حمایت ویژه از محرومان و توانمندسازی آنان است، اظهار کرد: جامعه ای که در آن خیر و احسان حول محور امام جاری باشد یکپارچه و شکست ناپذیر است.

وی ضمن تقدیر از مشارکت رسانه ها در طرح نذر قربانی عنوان کرد: مدیران استان های صدا و سیما و مسئولان ملی این نهاد در عرصه فرهنگ سازی خیر و احسان جلوتر از مسئولان کمیته امداد حرکت کردند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) با تاکید بر اینکه گوشت های قربانی در میان نیازمندان توزیع می شود، گفت: این نیازمندان نیستند که گوشت قربانی را از خیرین دریافت می کنند بلکه خیرین هستند که به نام امام زمان(عج) وظیفه خدمت به نیازمندان را انجام می دهند و جلسه امروز هم جلسه تقدیر از خیرین نیست بلکه جلسه احسان و نیکوکاری و تقدیر از جایگاه نیازمندان و اکرام آن هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح خیرات نان در 31 استان کشور آغاز به کار کرد

طرح خیرات نان در 31 استان کشور آغاز به کار کرد