مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 06:302023-06-24سياسي

تلاش برای سازگاری در کنار مودت لازمه تشکیل یک خانواده صمیمی است


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: تلاش برای سازگاری در کنار مودت، لازمه تشکیل یک خانواده صمیمی است که باید قدر این مودت را دانست.

- گزارش خبرگزاری مهر ، انسیه خزعلی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در آیین ازدواج 110 زوج بشاگردی که همزمان با هفته ازدواج در سردشت هرمزگان برگزار شد، اظهار کرد: تلاش برای سازگاری در کنار مودت، لازمه تشکیل یک خانواده صمیمی است که باید قدر این مودت را دانست و برای تشکیل خانواده با الگوپذیری از اهل بیت (علیهم السلام) کوشش کرد، چراکه این الگو منشأ خیر و برکت در جهان است.

وی با تجلیل از اقدام خیرین و نهادهای مردمی در ترویج سنت حسنه ازدواج و خدمت به مردم محروم منطقه افزود: پیاده سازی سبک زندگی اسلامی موجب گسترش اینگونه اقدامات تحسین برانگیز در تسهیل امر ازدواج و پرهیز از اسراف و تجملات خواهد شد.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به سفارش امام راحل نسبت به زوجین گفت: امام (ره) تاکید می فرمود که بروید و با هم بسازید.

این جمله حاوی نکات ارزنده ای جهت پایداری زندگی، ندیدن مشکلات و تلاش برای افزایش صمیمیت در خانواده است که امیدواریم با بکار بستن این توصیه ها، شاهد پرورش نسل هایی برای پیشرفت کشورمان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای سازگاری در کنار مودت لازمه تشکیل یک خانواده صمیمی است

تلاش برای سازگاری در کنار مودت لازمه تشکیل یک خانواده صمیمی است