مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 08:152023-07-15سياسي

ارتباط عفاف با آرامش خانواده و جامعه با استناد به آیات قرآن


خانواده را می توان یکی از پایه های اصلی تشکیل یک جامعه دانست و طبیعی است تمام نظام ها با هر رویکرد فرهنگی که بتوان برای آنها تصوّر کرد، نسبت به این مساله حساس بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازقرار داده است به بیان اهمیت عفاف و حجاب و ارتباط آن با آرامش خانواده و جامعه پرداخته است که در ادامه می خوانیم: خانواده را می توان یکی از پایه های اصلی تشکیل یک جامعه دانست و طبیعی است تمام نظام ها با هر رویکرد فرهنگی که بتوان برای آنها تصوّر کرد، نسبت به این مساله حساس بوده و برای آن به دنبال برنامه ریزی باشند.

بی شک اگر جامعه ای تشکیل یافته از خانواده هایی همراه و به اصطلاح دارای محیطی گرم باشد این گرما و همدلی در جامعه اثر مستقیم داشته و بتوان با سختی ها و مشکلات متعدد به خوبی روبرو شد و آنها را مدیریت کرد.

اما آنچه در دنیای امروز علی رغم پیشرفت های متعدد مادی و رفاهی شاهد هستیم، تزلزل روابط در سطح خانواده و زندگی های بعضاً قراردادی و فاقد مهر و محبت است که یقیناً امری نامطلوب بوده و اثرات آن را در روابط سطح جوامع می توان دید.

لذا بیشک می توان اعلام داشت اگر جامعه ای به دنبال بهبود وضعیت حاکم بر خود باشد ناچار است نگاه ویژه تری به مبحث خانواده و به صورت خاص تر روابط بین زوجین کرده و برای آن برنامه ریزی مناسبی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط عفاف با آرامش خانواده و جامعه با استناد به آیات قرآن

ارتباط عفاف با آرامش خانواده و جامعه با استناد به آیات قرآن