مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 12:002023-07-02ورزشي

داوری: مهندسی انتخابات فکری پوچ است


سرپرست فدراسیون دوومیدانی انتصاب در کمیته های فدراسیون را تلاش در راستای تخصصی شدن تصمیمات در این رشته و بهبود شرایط می داند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 17 اردیبهشت ماه بود که هاشم صیامی رییس وقت فدراسیون دوومیدانی پس از حواشی ماراتن شیراز از سمت خود استعفا داد و وزارت ورزش و جوانان هم افشین داوری را به عنوان سرپرست این فدراسیون منصوب کرد تا روند کارها در فاصله چند ماه مانده تا قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی دنبال شود.

داوری پس از گذشت حدود دو ماه از سرپرستی خود دست به انتصاب هایی در کمیته های فدراسیون زده است و قهرمانان سابق این رشته را که مدت ها از فدراسیون دور بودند، به کمیته ها وارد کرده تا از تجربه آنها استفاده کند.

هرچند انتصاب های داوری در هیات استان ها به اعتقاد برخی شائبه برانگیز است و انتقاداتی را به سرپرست فدراسیون وارد کرده اما به کارگیری قهرمانان سابق این رشته را می توان اقدامی مثبت در راستای بهبود شرایط دوومیدانی دانست.

افشین داوری، سرپرست فدراسیون در مورد این انتصاب ها به ایسنا گفت: در گذشته هم تمام کمیته ها را فعال کرده بودیم تا از تمامی تخصص ها و تجارب حاضر در دوومیدانی بهره ببریم.

به دنبال آن هم اتفاقات خوبی افتاد، انتخاب نیروهایمان برای اعزام به مسابقات با خطای کمتری بود و ورزشکاران هم عملکرد بهتری ارائه داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوری: مهندسی انتخابات فکری پوچ است

داوری: مهندسی انتخابات فکری پوچ است