مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 08:352023-06-27اجتماعي

2 درصد دانش آموزان کشور در مدارس استعدادهای درخشان تحصیل می کنند


معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان ملی پرروش استعدادهای درخشان گفت: حدود دو درصد دانش اموزان کشور در مدارس استعدادهای درخشان تحصیل می کنند.

- ایسنا/کرمانشاه معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان ملی پرروش استعدادهای درخشان گفت: حدود دو درصد دانش اموزان کشور در مدارس استعدادهای درخشان تحصیل می کنند.

الهام یاوری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در کشور بیش از 740 مدرسه استعدادهای درخشان داریم، گفت: حدود دو درصد دانش آموزان کشور در این مدارس تحصیل می کنند.

یاوری با بیان اینکه طبق قانون شهریه مدارس استعدادهای درخشان معادل نیمی از شهریه مدارس غیرانتفاعی همان منطقه است، گفت: مدیران کل آموزش و پرورش استان ها می توانند شهریه این مدارس را با توجه به وضعیت اقتصادی استان اندکی کم یا زیاد کنند.

وی تاکید کرد: همچنین از مدارس خواسته شده با توجه به وضعیت اقتصادی خانواده ها شهریه دانش آموزان را در نظر گرفته و نگذارند به خانواده های دانش آموزان فشار اقتصادی وارد شود.

یاوری ادامه داد: تلاش می کنیم اجازه ندهیم هیچ دانش آموزی به خاطر مسائل مالی از تحصیل در مدارس استعدادهای درخشان باز بماند.

وی در ادامه با دعوت از خیرین برای مشارکت در تجهیز مدارس استعدادهای درخشان گفت:خیرینی که دلسوز تعلیم و تربیت هستند، با مشارکت در تجهیز مدارس می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 درصد دانش آموزان کشور در مدارس استعدادهای درخشان تحصیل می کنند

2 درصد دانش آموزان کشور در مدارس استعدادهای درخشان تحصیل می کنند