مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 12:202023-07-16سياسي

تبلیغات اصل اول در معرفی جاذبه های گردشگری البرز


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز گفت: تبلیغات و رسانه ها در معرفی ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری در پویایی گردشگری استان نقش مؤثری دارد.

- رحیم خاکی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: البرز استانی است که جاذبه های زیادی از لحاظ طبیعی و تفریحی دارد و با توجه به موقعیت جغرافیایی محل عبور مسافران به استان های غربی است بنابراین معرفی و تبلیغ این جاذبه ها برای اقامت مسافران در استان ضروری است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز ادامه داد: به همین منظور نصب تابلوهای جاذبه های گردشگری، نصب QRکد کتاب الکترونیک جاذبه های گردشگری استان در محل تأسیسات اقامتی، واحدهای پذیرایی و دفاتر و شرکت های خدمات مسافرتی می تواند به معرفی جاذبه ها بسیار مؤثر باشد.

به این ترتیب مردم بیش از پیش با استان و جاذبه های گردشگری آشنا می شوند و این موضوع گامی مثبت در جهت تبدیل البرز از معبر به مقصد گردشگری است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز با بیان اینکه تأسیسات خوبی اعم از واحدهای اقامتی، پذیرایی و دفاتر و شرکت های خدمات مسافرتی در البرز وجود دارد، گفت: هم افزایی با این واحدها و همچنین ادارات دولتی و شهرداری های استان برای معرفی جاذبه های گردشگری و نصب QR کد جاذبه های گردشگری ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات اصل اول در معرفی جاذبه های گردشگری البرز

تبلیغات اصل اول در معرفی جاذبه های گردشگری البرز