مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 12:112023-06-25ورزشي

درخواست کریمی فیروزجایی از سازمان برنامه برای تخصیص اعتبار به مدیریت بحران


یک عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی از سازمان برنامه و بودجه خواست جهت تخصیص اعتبارات مربوط به سازمان مدیریت بحران با توجه به حوادث سیل و زلزله اخیر در کشور همکاری لازم را داشته باشد.

- یک عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی از سازمان برنامه و بودجه خواست جهت تخصیص اعتبارات مربوط به سازمان مدیریت بحران با توجه به حوادث سیل و زلزله اخیر در کشور همکاری لازم را داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی کریمی فیروزجایی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای در تذکری شفاهی ضمن گرامیداشت یاد شهید بهشتی و تبریک فرا رسیدن هفته قوه قضاییه بیان کرد: از تلاش های دکتر نامی رییس سازمان مدیریت بحران کشور و همکارانشان در پیگیری موضوعات مربوط به حوادث غیرمترقبه اخیر کشور و همینطور سفرهای استانی ایشان تشکر می کنیم و از سازمان برنامه و بودجه تقاضا داریم که در جهت تخصیص اعتبارات مربوط به سازمان مدیریت بحران اهتمام لازم را به عمل آورند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی افزود: در حوادث اخیر برخی از حوزه های انتخابیه و مناطق کشور دچار سیل و زلزله شدند، لذا برای بازسازی این مناطق سازمان مدیریت بحران نیازمند به اعتبار است که این همکاری لازم تا به الان انجام نشده و انتظار داریم سازمان برنامه و بودجه همکاری لازم را داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست کریمی فیروزجایی از سازمان برنامه برای تخصیص اعتبار به مدیریت بحران

درخواست کریمی فیروزجایی از سازمان برنامه برای تخصیص اعتبار به مدیریت بحران