مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 16:052023-07-08سياسي

افزایش صددرصدی مشارکت خوزستانی ها در طرح «نذر قربانی» 


معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: مردم خوزستان در عید قربان امسال بیش از 340 میلیارد ریال در قالب طرح «نذر قربانی» برای کمک به نیازمندان اختصاص دادند.

- معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خبر داد افزایش صددرصدی مشارکت خوزستانی ها در طرح نذر قربانی   ایسنا/خوزستان معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: مردم خوزستان در عید قربان امسال بیش از 340 میلیارد ریال در قالب طرح نذر قربانی برای کمک به نیازمندان اختصاص دادند.

جمشید هاشمی فرد اظهار کرد: قربانی کردن در روز عید سعید قربان عید بندگی خدا یکی از سنت های پسندیده ای است و مردم استان خوزستان هر ساله در روز عید قربان با قربانی کردن گوسفند و توزیع گوشت آن بین نیازمندان در این امر خیر مشارکت گسترده دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اینکه کمک های مردم خوزستان در طرح نذر قربانی از چند روز قبل از عید قربان در استان شروع شد و تا عید غدیر ادامه داشت، افزود: تاکنون 340 میلیارد ریال کمک مردمی استان خوزستان در این طرح برای کمک به نیازمندان جمع آوری شده است.

وی با اشاره به افزایش صددرصدی مشارکت خیران خوزستانی در نذر قربانی، افزود: مردم خوزستان در روز عید قربان امسال دو هزار رأس گوسفند و 17 هزار کیلوگرم گوشت و مابق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش صددرصدی مشارکت خوزستانی ها در طرح «نذر قربانی» 

افزایش صددرصدی مشارکت خوزستانی ها در طرح «نذر قربانی»