مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 15:402023-06-26اقتصادي

9 هزار تن کلزا در مازندران خرید تضمینی شده است


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران از خرید 9 هزار تن کلزا از کشاورزان خبر داد و گفت: 190 میلیارد تومان از مطالبات پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباسعلی وفایی نژاد بعدازظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: تمامی کشاورزان مازندرانی که محصول کلزای خود را به مراکز خرید تضمینی دانه روغنی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان تحویل دادند و اسناد مالی آنها در سامانه بانک ثبت شد مطالبات خود را دریافت کردند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران اظهار داشت: در ادامه روند پرداخت مطالبات کشاورزان استان، وجه محصول تحویلی کلزاکاران مازندرانی نیز به مبلغ 190 میلیارد تومان به حساب آنها واریز شد.

عباسعلی وفایی نژاد افزود: کشاورزان استان از زمان آغاز خرید تضمینی دانه روغنی کلزا تاکنون حدود 9 هزار تن کلزا به مراکز خرید اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران تحویل دادند.

وی با اشاره به هشت هزار و 100 هکتار سطح زیر کشت کلزا در استان خاطرنشان کرد: تا زمانی که کلزا در سطح مزارع استان برداشت می شود مرکز خرید تضمینی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران در سیلوی شهید میرزاپور نکا آمادگی لازم برای دریافت این محصول را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 هزار تن کلزا در مازندران خرید تضمینی شده است

9 هزار تن کلزا در مازندران خرید تضمینی شده است