مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 10:452023-07-22سياسي

وزرات امور خارجه، سفیر سوئد را اخراج کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در پاسخ به هتک حرمت قرآن کریم که برای دومین بار در سوئد انجام شد بیانیه صادر کرد.

- ، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در پاسخ به هتک حرمت قرآن کریم که برای دومین بار در سوئد انجام شد بیانیه صادر کرد.

  الحمد لله الذی جعل اعدائنا من الحمقاءخداوند دشمنان ما اهل بیت (علیهم السلام) را از احمق ها قرار داده است حریم امن قرآن عاری از هر گونه ریب است، چرا که این کتاب نه طرف شک و نه مورد شک است! و از سوری حکیم علیم آمده است.

  اهانت های زنجیره ای هدفمند به قرآن کریم و مقدس ترین کتاب الهی و نجات بخش بشریت با مجوز دولت هتاک سوئد مایه خشم مقدس و سراسری مسلمانان و آزادی خواهان جهان گشته است، ضمن ابراز محکومیت شدید این اقدام ضد اسلامی و آزادی، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی رشت، مسلمانان و آزادی خواهان جهان را به اعلام موضع قاطع و روشن فرامی خواند و از این مردم شریف ایران و سوگواران سالار شهیدان (ع) برای ابراز انزجار دعوت می نماید.

  البته آن دولت خبیث و سایر متصدیان باید بدانند که اگر بازنگردند و توبه نکنند همان خدایی که ابرهه و لشکرش را فَجَعَلَهُمْ کَعَصْفٍ مَأْکُولٍ معرفی نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزرات امور خارجه، سفیر سوئد را اخراج کند

وزرات امور خارجه، سفیر سوئد را اخراج کند