مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 18:252023-07-13اقتصادي

تخصیص 20 میلیارد تومان بودجه برای جاده طالقان - هشتگرد


نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس گفت: مبلغ 20 میلیارد تومان برای جاده طالقان - هشتگرد تخصیص نقدی یافته است.

- علی حدادی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به پیگیری و مطالبه مردم برای بهسازی و روکش آسفالت محور زیاران - طالقان، با نشست های مشترک با نماینده مردم قزوین در مجلس و مدیران اجرایی استان قزوین اقدامات در سطح استانی و پیگیری ردیف بودجه ملی این پروژه آغاز و به زودی تکمیل می شود.

وی بیان کرد: بنا بر اعلام معاون وزیر راه و شهرسازی مبلغ 20 میلیارد تومان برای جاده طالقان - هشتگرد تخصیص نقدی یافته است.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس تصریح کرد: همچنین عملیات آسفالت محور قدیم طالقان از گردنه تا زیاران به طول 10 کیلومتر هم شروع شده است.

وی با اشاره به پروژه های راهسازی و توسعه در حوزه انتخابیه خاطرنشان کرد: با پیگیری تخصیصی قیر رایگان و بودجه در حوزه انتخابیه، اقدامات بسیار خوبی در حال انجام است.

بر این اساس تمامی مسیرهای روستایی در حال آسفالت و توسعه است.

حدادی متذکر شد: توجه ویژه به توسعه روستایی و پروژه های راهسازی برای تأمین بودجه در راستای رفاه حال مردم در سطوح مختلف از اهمیت بالایی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 20 میلیارد تومان بودجه برای جاده طالقان - هشتگرد

تخصیص 20 میلیارد تومان بودجه برای جاده طالقان - هشتگرد