مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 14:502023-07-13ورزشي

درخشان مانند تبریز، پر افتخار مانند زنده نامان


تبریز، امروز به حرمت افتخار آفرینان خود ایستاد و از یک عمر تلاش زنده نامانش قدردانی کرد.

- خبرگزاری فارس- تبریز- فرینوش اکبرزاده: سومین همایش زنده نامان تبریز با تجلیل و قدردانی از 20 چهره برجسته علمی، ادبی، فرهنگی، دینی و اجتماعی شهر اولین های ایران زمین برگزار شد.

   سالن خاوران تبریز، از ساعاتی قبل غروب، آرام آرام پر می شود و میزبان صاحب نامان است؛ مردم شهر اولین ها پرشورتر از همیشه، هم میهمان برنامه و هم میزبان زنده نامان تبریزی هستند.

  چند دقیقه ای از ساعت 6 نگذشته است که پر شدن تمامی صندلی های سالن خاوران تبریز نشان از آن دارد که تعداد زیادی از تبریزی ها به این سالن آمده اند تا قدردان مفاخر، بزرگان و زنده نامان شهر خود باشند.

   سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری تبریز، شهرداری تبریز و شورای اسلامی این شهر پس از سال ها مسکوت ماندن این برنامه، همت کردند و سومین همایش تجلیل از زنده نامان تبریز به مرحله اجرا رسید.

  برگزیدگان دوره اول و دوم زنده نامان در بین حضّار  علاوه بر آحاد مردم و فعالان فرهنگی، هنری و رسانه ای شهر تبریز، چهره های نام آشنا نیز در گوشه گوشه سالن خاوران به چشم می خورند و آنچه دیدنی است، حضور بسیاری از مفاخر تبریزی است که برگزیدگان دوره اول و دوم این همایش بوده اند؛ بزرگانی که به این سالن آمده اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشان مانند تبریز، پر افتخار مانند زنده نامان

درخشان مانند تبریز، پر افتخار مانند زنده نامان