مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 09:202023-07-03بين الملل

گردان های القدس یک پهپاد اسراییلی را در آسمان ساقط کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از فلسطین الیوم، گردان های القدس صبح امروز اعلام کردند که نیرو های وابسته به این گردان ها در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به جنین، - گردان های القدس صبح امروز اعلام کردند که نیرو های وابسته به این گردان ها در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به جنین، یک پهپاد اسراییلی را در آسمان جنین ساقط کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از فلسطین الیوم، گردان های القدس صبح امروز اعلام کردند که نیرو های وابسته به این گردان ها در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به جنین، یک پهپاد اسراییلی را در آسمان جنین ساقط کردند.

بر اساس این گزارش، نیرو های فلسطینی بعد از مشاهده این پهپاد در آسمان جنین، به صورت گسترده به سمت آن شلیک کرده و پهپاد متعلق به رژیم صهیونیستی را ساقط کردند.

این نیرو ها در ادامه عملیات خود علیه نظامیان رژیم صهیونیستی، در مسیر یکی از خودرو های نظامی ارتش این رژیم در اردوگاه جنین، بمب کار گذاشته و این خودرو را منهدم کردند.

نیرو های فلسطینی همچنین به سمت شهرک صهیونیست نشین افنی حیفتس در نزدیکی استان طولکرم در شمال کرانه باختری، تیراندازی کردند.

عملیات نیرو های مقاومت فلسطین علیه این شهرک صهیونیست نشین، باعث وارد آمدن خسارت به منازل اشغالگران شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردان های القدس یک پهپاد اسراییلی را در آسمان ساقط کردند

گردان های القدس یک پهپاد اسراییلی را در آسمان ساقط کردند