مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 01:102023-06-27ورزشي

خداحافظی پرافتخارترین سرمربی ایرانی تکواندو با فدراسیون آذربایجان!


رضا مهماندوست سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندو جمهوری آذربایجان به صورت رسمی با فدراسیون این کشور قطع همکاری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رضا مهماندوست سرمربی و پیشکسوت تکواندو کشورمان 12 سال پیش در دوران ریاست سید محمد پولادگر در اعتراض به مشکلات پیش آمده در آن مقطع از سرمربیگری تیم ملی تکواندو ایران استعفا کرد و پس از مدت ها و در سال 1393 هدایت تیم ملی تکواندو آذربایجان را برعهده گرفت.

وی پس از اینکه سکاندار تکواندو کشور جمهوری آذربایجان شد، توانست نخستین مدال طلای تکواندو آذربایجان را در مسابقات قهرمانی جهان در روسیه و در سال 2017 برای این کشور بدست بیاورد.

افتخارات مهماندوست در ادامه فعالیت خود در این کشور به اندازه ای زیاد شد که چندین بار از سوی مقامات عالی رتبه این کشور مورد تجلیل قرار گرفت.

کسب یک مدال طلا و دو برنز در المپیک 2106 ریو، قهرمانی در پنجمین دوره مسابقات کاپ اروپا در سال 2017 گوشه ای از افتخارات مهماندوست با تیم ملی تکواندو کشور آذربایجان است.

 همچنین قهرمانی بازی های اروپایی 2015، قهرمانی جام جهانی 2015 مکزیک، کسب یک مدال طلا و دو برنز در المپیک 2016 ریو و قهرمانی پنجمین دوره مسابقات کاپ اروپا در سال 2017 افتخارات این سرمربی ایرانی در تیم ملی تکواندوی جمهوری آذربایجان به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خداحافظی پرافتخارترین سرمربی ایرانی تکواندو با فدراسیون آذربایجان!

خداحافظی پرافتخارترین سرمربی ایرانی تکواندو با فدراسیون آذربایجان!