مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 14:552023-07-14سياسي

شورای نگهبان جایگاهی بی بدیل و راهبردی در نظام اسلامی دارد


شورای نگهبان جایگاهی بی بدیل و راهبردی در نظام اسلامی دارد و به همین دلیل یکی از نهادهایی است که بیشترین هجمه های دشمن را به خود اختصاص داده است.

- چهارباغ- امام جمعه چهارباغ گفت: شورای نگهبان جایگاهی بی بدیل و راهبردی در نظام اسلامی دارد و به همین دلیل یکی از نهادهایی است که بیشترین هجمه های دشمن را به خود اختصاص داده است.

به گزارش، حجت الاسلام والمسلمین قادر محمدی در خطبه های نماز جمعه شهر چهارباغ که در مصلای این شهر اقامه شد، اظهار کرد: جشن های عید سعید غدیر امسال با شکوه تر و پرجمعیت تر و گسترده تر از هرسال در سراسر کشور برگزار شد.

وی بیان کرد: حضور خانوادگی اغلب مردم در این جشن ها از یک سو و مشارکت آحاد جامعه رزمایشی از محبت و عاطفه و اخوت ایمانی را در گستره ای به پهنای ایران عزیز به منصه ظهور رسانید، ازستاد برگزاری مراسم دهه ولایت و عید غدیر شهرستان قدردانی می کنم.

امام جمعه چهارباغ تصریح کرد: فداکاری و ایثار، صبر و استقامت، شهادت و شجاعت، ستیز با ستم و ستمگران بخشی از درس های عاشورا است.

البته همین درس ها کافی است که یک ملّت را از ذلت به عزت برساند.

وی خاطرنشان کرد: شورای نگهبان جایگاهی بی بدیل و راهبردی در نظام اسلامی دارد و به همین جهت یکی از نهادهایی است که بیشترین هجمه های دشمن را به خود اختصاص داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای نگهبان جایگاهی بی بدیل و راهبردی در نظام اسلامی دارد

شورای نگهبان جایگاهی بی بدیل و راهبردی در نظام اسلامی دارد