مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 13:252023-07-02اقتصادي

جلوگیری از تعطیلی 1993 واحد تولیدی در سال گذشته


 با گزارش های دریافتی از سوی دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی تعداد 1993 واحد در سال 1401 احیا و یا از تعطیلی آن جلوگیری گردیده است.

- معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: با گزارش های دریافتی از سوی دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی تعداد 1993 واحد در سال 1401 احیا و یا از تعطیلی آن جلوگیری گردیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، علی جمادی معاون قضایی دادستان کل کشور و رییس دبیرخانه ستاد مرکزی پیگیری اجرای سیاست­ های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در خصوص اقدامات انجام شده در جهت حمایت از بنگاه های اقتصادی و کارخانجات داخلی اظهار کرد: با توجه به اینکه اقتصاد مقاومتی و پیروی از الگوی اقتصاد بومی به عنوان مهمترین عامل برون رفت از مشکلات اقتصادی در مقابله با جنگ حقوقی، قضایی و حمایت از جهش تولید مورد تاکید و اهتمام جدی ریاست محترم قوه قضاییه حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای قرار گرفته و ریاست این ستاد نیز به دلیل اهمیت آن به معاون اول محترم قوه قضاییه محول گردیده است.

وی گفت: با استقرار دبیرخانه ستاد مرکزی اقتصاد مقاومتی در دادستانی کل کشور، از سال 1400 و در اجرای تبصره 3 ماده 2 دستورالعمل پیگیری اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در قوه قضاییه برگزاری جلسات ستاد مرکزی، ستادهای استانی و پیگیری اجرای سیاست­های ابلاغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از تعطیلی 1993 واحد تولیدی در سال گذشته

جلوگیری از تعطیلی 1993 واحد تولیدی در سال گذشته