مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 18:052023-07-13سياسي

مجاهدت کارگران در جبهه تولید کمتر از شهادت نیست


مجاهدتی که امروز جامعه کارگری و کارفرمایی در سنگر تولید و خودکفایی کشور انجام می دهند، کمتر از ثواب و پاداش جهاد و شهادت نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حامد عاملی عصر پنجشنبه در اجلاسیه شهدای کارگری که در اردبیل و با محوریت کنگره سه هزار و 400 شهید استان اردبیل در تالار ولایت برگزار شد، اظهار کرد: اقتصاد کشور امروز در مسیر تقویت و حرکت شتابان خود نیازمند حضور و مشارکت جامعه کارگری و کارفرمایی است تا زمینه و بستر پیشرفت کشور در ابعاد و حوزه های مختلف فراهم آید.

وی تصریح کرد: دشمن بعد از ناکامی در دوران دفاع مقدس و حربه های مختلف فرهنگی و اجتماعی، امروز بیشترین و سنگین ترین هجمه خود را در حوزه اقتصادی طراحی کرده تا با تشدید تحریم ها و نارسایی در معیشت مردم زمینه نارضایتی جامعه را فراهم کند.

استاندار اردبیل گفت: در این شرایط حساس و خطیر کارگران ما با دستان توانمند خود در سنگر تولید حضور دارند و در کنار آن سرمایه گذاران، کارآفرینان و کارفرمایان نیز با عرق ملی و وطنی سعی دارند تا سرمایه خود را در سنگر اقتصادی و عرصه تولید به کار بگیرند.

عاملی افزود: ما به وجود 200 شهید کارگر در استان افتخار می کنیم و یقین داریم که مجاهدت امروز کارگران پاداش و اجری کمتر از جهاد و شهادت نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجاهدت کارگران در جبهه تولید کمتر از شهادت نیست

مجاهدت کارگران در جبهه تولید کمتر از شهادت نیست