مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 22:452023-07-18ورزشي

سومین جشنواره فرهنگی ورزشی منطقه 3 وزارت اقتصاد به میزبانی خراسان جنوبی پایان یافت


سومین جشنواره فرهنگی ورزشی منطقه 3 وزارت اقتصاد با معرفی برترین ها در محل دانشگاه بیرجند پایان یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مرتضی ذاکریان، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی امروز در اختتامیه سومین جشنواره فرهنگی ورزشی منطقه 3 وزارت امور اقتصادی و دارایی اظهار داشت : برای اولین بار خراسان جنوبی به عنوان میزبان مسابقات منطقه ای انتخاب شده است.

وی افزود : هدف اول ما در برگزاری این مسابقات میزبانی شایسته از ورزشکاران و بعد از آن کسب سکوی ورزشی در رشته های مختلف بوده است.

وی از وزیر اقتصاد و دارایی به جهت برگزاری جشنواره های فرهنگی - ورزشی ویژه کارکنان که زمینه ساز روحیه نشاط و شادابی و در نتیجه بالا رفتن بهره وری کارکنان می شود تشکر کرد و گفت : این جشنواره محصول زحمات تمامی مدیران استان و در راس آن استاندار خراسان جنوبی است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه در دنیای امروز اهمیت ورزش در سلامت انسان بر کسی پوشیده نیست، ادامه داد : امام علی (ع) فرمودند : عقل سالم در بدن سالم است ورزش همان طور که بدن را تربیت می کند و سالم می کند، عقل را هم سالم می کند.

ذاکریان بیان کرد : اهمیت ورزش برای کارمندان که قشر عظیمی از کارگزاران نظام دولتی هستند و شغل بی تحرکی دارند دوچندان است برای اینکه بت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین جشنواره فرهنگی ورزشی منطقه 3 وزارت اقتصاد به میزبانی خراسان جنوبی پایان یافت

سومین جشنواره فرهنگی ورزشی منطقه 3 وزارت اقتصاد به میزبانی خراسان جنوبی پایان یافت