مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 07:302023-07-18اجتماعي

استخدام 901 معلم جدید در سیستان و بلوچستان


سرپرست اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: در آزمون اخیر جذب معلم2404 نفر یعنی سه برابر ظرفیت برای انجام مصاحبه دعوت شده اند که از میان انها 901 نفر جذب خواهد شد .

- ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: در آزمون اخیر جذب معلم2404 نفر یعنی سه برابر ظرفیت برای انجام مصاحبه دعوت شده اند که از میان انها 901 نفر جذب خواهد شد .

حسن بروشکی در گفت وگو با ایسنا- افزود: مصاحبه این افراد در 22 کانون از 17 تیرماه آغاز و تا 10 مرداد ادامه خواهد داشت.

بروشکی در خصوص اعتراضات افراد به نحوه انجام و فرایند مصاحبه بیان کرد: کسانی که اعتراضی دارند به کمیته بررسی اعتراضات در اداره کل آموزش وپرورش استان مراجعه و اعتراضاتشان بررسی خواهد شد.

سرپرست آموزش وپرورش استان همچنین گفت: همه مراحل کار اعم از بررسی مدارک، احراز هویت، معاینات پزشکی، ارزیابی و گزینش با اتخاذ تدابیر لازم و ضرورت تسهیل شرایط حضور داوطلبان و بهره گیری از امکانات تجهیزات و ظرفیت های مختلف روال عادی خود را طی می کند.

وی ادامه داد: فرایند مصاحبه به شیوه جدید در حقیقت نوآوری و به روز بودن مراحل انجام کار را نشان می دهد و این مهم برای اولین بار به این روش در سطح کشور در حال انجام و در حقیقت می توان گفت بدیع بودن و به روز بودن این فرآیند در نوع خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخدام 901 معلم جدید در سیستان و بلوچستان

استخدام 901 معلم جدید در سیستان و بلوچستان