مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 11:002023-06-26سياسي

تغییر شهردار یا اصلاح چهره شهر؛ اعضای شورای شهر یاسوج به دنبال چه بودند؟


مهمتر از تغییر شهردار تغییر در سر و شکل شهر برای مردم یاسوج اصل مهم و اساسی است و باید شهر هر چه سریع تر تغییراتی را به خود ببیند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ سرانجام پس از حاشیه های فراوان، کش و قوس ها و بگو مگو های زیاد شهردار یاسوج عطای مدیریت در شهرداری را به لقایش بخشید و بنا به گفته خودش برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی استعفا داد.

هر چند که حرف و حدیث در مورد کنار رفتن شهردار یاسوج زیاد است و عده ای معتقدند که به بهانه انتخابات محترمانه برای جلوگیری از برکناری توسط اعضای شورا از شهرداری کنار رفته است اما با کنار رفتن نستهن مقدم از مدیریت شهری یاسوج نمی توان گفت همه مشکلات برطرف شده و یا خواهد شد.

یاسوج؛ روستای بزرگ یا مرکز یک استان؟ شهر یاسوج آنچنان در مشکلات فرو رفته که رفع همه آنها کار یک روز دو روز و یک سال و دوسال نیست و باید همه نیروها و ظرفیت ها و امکانات پای کار بیایند تا یاسوج سر و شکل شهری پیدا کند.

یاسوج همان مرکز استانی است که گاه به عنوان یک روستای بزرگ از آن نام برده می شود و از بالا تا پایین آن را که نگاه کنیم غرق در نازیبایی و کارهای انجام نشده است.

پس از کنار رفتن مقدم از مدیریت شهری یاسوج نوبت به سرپرستی سجاد بهرامی رسید تا این جوان بتواند خودی در فضای مدیریتی نشان دهد و تغییری هر چند ظاهری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر شهردار یا اصلاح چهره شهر؛ اعضای شورای شهر یاسوج به دنبال چه بودند؟

تغییر شهردار یا اصلاح چهره شهر؛ اعضای شورای شهر یاسوج به دنبال چه بودند؟