مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 07:252023-07-19سياسي

مشکلی برای تأمین کالاهای اساسی ویژه محرم و صفر در سیستان وبلوچستان نیست


رییس جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان شامگاه سه شنبه 27 تیر در نشست تأمین کالاهای اساسی ویژه محرم و صفر گفت: تأمین کالاهای اساسی ویژه ماه محرم و صفر برای هیئت ها، - ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان شامگاه سه شنبه 27 تیر در نشست تأمین کالاهای اساسی ویژه محرم و صفر گفت: تأمین کالاهای اساسی ویژه ماه محرم و صفر برای هیئت ها، تکایا و مساجد انجام گرفته و در این رابطه مشکلی وجود ندارد و آماده توزیع می باشد.

حسینی در این جلسه افزود: کالاهای اساسی شامل برنج، شکر، گوشت گوساله منجمد است که برای برگزاری مراسم سوگواری ایام محرم و صفر و تهیه نذورات در اختیار هیئت ها و تشکل های مذهبی قرار خواهد گرفت.

وی با تاکید بر تسهیل در فرآیند اداری توزیع کالاها تصریح کرد: امسال در برنامه است هیئات مذهبی در سطح استان با مراجعه به ادارات تبلیغات اسلامی در شهرستان خود میزان کالاهای مورد نیاز را اعلام و پس از اخذ حواله، کالاها را از مباشرین منتخب اعلام شده در سطح شهرستان تأمین کنند.

رییس سازمان جهادکشاورزی سیستان وبلوچستان تاکید کرد: با توجه به نزدیکی ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، نمایندگان هیئت های مذهبی هر چه سریعتر نسبت به تهیه کالاهای و حمل آن اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلی برای تأمین کالاهای اساسی ویژه محرم و صفر در سیستان وبلوچستان نیست

مشکلی برای تأمین کالاهای اساسی ویژه محرم و صفر در سیستان وبلوچستان نیست