مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 09:202023-06-27فرهنگي

«نظریه های جدید در مطالعات ادبیات نمایشی» به چاپ دوم رسید


کتاب «نظریه های جدید در مطالعات ادبیات نمایشی و تئاتر (رویکردی بینارشته ای)» نوشته صادق رشیدی توسط انتشارات سروش به چاپ دوم رسید.

- کتاب نظریه های جدید در مطالعات ادبیات نمایشی و تئاتر (رویکردی بینارشته ای) نوشته صادق رشیدی توسط انتشارات سروش به چاپ دوم رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کتاب نظریه های جدید در مطالعات ادبیات نمایشی و تئاتر (رویکردی بینارشته ای) نوشته صادق رشیدی به تازگی توسط انتشارات سروش به چاپ دوم رسیده است.

ادبیات نمایشی و تئاتر فعالیت هایی هستند که توسط نظریه فهمیده می شوند.

تحلیل های نظری در مورد ادبیات نمایشی و تئاتر، صرفاً با روش های بوطیقایی به توصیف اصول کلی این فعالیت های ادبی و هنری ختم نمی شود، بلکه از رویکردهای دیگر، مانند فلسفه یا نظریه های ادبی و علوم انسانی، استفاده می کند.

این کتاب، به منظور معرفی، تبیین و تحلیل جامع مهمترین نظریه هایی نوشته شده است که امروزه در مطالعات ادبیات نمایشی و تئاتر، کاربردهای بسیاری دارند.

این نظریه ها که عمدتاً ویژگی های فرامتنی و انتقادی هم دارند، منظرهای مختلفی را به روی مطالعات علمی ادبیات نمایشی و تئاتر باز می کنند و به همین دلیل، زمینه را برای ورود به عرصه مطالعات بینا رشته ای فراهم می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نظریه های جدید در مطالعات ادبیات نمایشی» به چاپ دوم رسید

«نظریه های جدید در مطالعات ادبیات نمایشی» به چاپ دوم رسید