مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 15:252023-07-04اقتصادي

اختصاص 4 هزار میلیارد تومان اعتبار به مشاغل خانگی در کشور


رییس دبیرخانه ستاد ساماندهی حمایت از مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امسال 4 هزار میلیارد تومان اعتبار از بانک مرکزی گرفته شد و استان ها بر اساس جذب اعتبارات گذشته و نرخ بیکاری گذشته و میزان محرومیت از این تخصیص بهره مند خواهند شد.

- رییس دبیرخانه ستاد ساماندهی حمایت از مشاغل خانگی خبر داد: اختصاص 4 هزار میلیارد تومان اعتبار به مشاغل خانگی در کشور ایسنا/ایلام رییس دبیرخانه ستاد ساماندهی حمایت از مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امسال 4 هزار میلیارد تومان اعتبار از بانک مرکزی گرفته شد و استان ها بر اساس جذب اعتبارات گذشته و نرخ بیکاری گذشته و میزان محرومیت از این تخصیص بهره مند خواهند شد.

دکتر آزیتا همتیان در سفر به استان ایلام اظهار کرد: استان ایلام جزء استان هایی است که در حوزه مشاغل خانگی و اشتغال زنان سرپرست خانوار به عملکرد مناسبی رسیده و ما در حوزه مشاغل خانگی نگاه دولت این است که از این کسب وکارها به عنوان یکی از سیاست های اشتغال زایی کشور حمایت کنیم که در این راستا جهش خوبی در حوزه مجوزها و پرداخت تسهیلات اتفاق افتاد.

رییس دبیرخانه ستاد ساماندهی حمایت از مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه به بالای بیش از 200 درصد رشد در حوزه مجوزها و پرداخت ها رسیدیم که رقم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 4 هزار میلیارد تومان اعتبار به مشاغل خانگی در کشور

اختصاص 4 هزار میلیارد تومان اعتبار به مشاغل خانگی در کشور