مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 07:152023-07-03سياسي

اجرای پویش به عشق علی (ع) همزمان با دهه امامت و ولایت در خوزستان


قائم مقام کمیته امداد امام خمینی استان خوزستان گفت: پویش به عشق علی (ع) از عید قربان تا عید غدیر همزمان با دهه امامت و ولایت در خوزستان برگزار می شود.

- اهواز - قائم مقام کمیته امداد امام خمینی استان خوزستان گفت: پویش به عشق علی (ع) از عید قربان تا عید غدیر همزمان با دهه امامت و ولایت در خوزستان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حافظ منصوری شامگاه یکشنبه در گفتگویی رسانه ای اظهار کرد: پویش مردمی به عشق علی (ع) با هدف ثبت نام از خیران برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان همزمان با دهه امامت و ولایت اجرا می شود.

وی بیان کرد: علاوه بر این پویش ملی که با مشارکت رادیو برگزار می شود و هموطنان می توانند با نیت نذر قربانی و اطعام نیازمندان ویژه عید غدیر با شماره گیری کد دستوری #061*8877* در این طرح شرکت کنند.

منصوری گفت: در این طرح ملی و خداپسندانه خیران به صورت داوطلبانه حمایت از یک یا چند فرزند یتیم را برای مدت یک یا چند سال با کمک ماهیانه حداقلی در حد توان متقبل می شوند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی استان خوزستان افزود: مردم در این ایام می توانند به نیت امیرالمؤمنین مولا علی (ع) به انجام امور خیر اهتمام داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش به عشق علی (ع) همزمان با دهه امامت و ولایت در خوزستان

اجرای پویش به عشق علی (ع) همزمان با دهه امامت و ولایت در خوزستان