مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 10:452023-06-24سياسي

تاکید اعضای اکو بر مقابله مشترک با قاچاق کالا


در پنجمین اجلاس کمیته همکاری گمرکی اکو که با حضور نماینده اتاق ایران در ترکیه برگزار شد، توافقنامه های این سازمان در مورد حوزه مقابله با قاچاق و تسهیل امور گمرکی مورد توجه قرار گرفت.

- در پنجمین اجلاس کمیته همکاری گمرکی اکو که با حضور نماینده اتاق ایران در ترکیه برگزار شد، توافقنامه های این سازمان در مورد حوزه مقابله با قاچاق و تسهیل امور گمرکی مورد توجه قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پنجمین اجلاس کمیته همکاری گمرکی اکو (ECCC) با حضور نمایندگانی از کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی (ECO) از جمله نماینده امور بین الملل اتاق ایران و کمیته ملی ایرانی اتاق اکو برگزار شد.

این اجلاس، رویداد مهمی برای کشورهای عضو اکو بود تا زمینه را برای گفت وگو و همکاری در مورد موضوعات گمرکی فراهم کند.

در این اجلاس، نمایندگان سازمان ها و نهادهای ذی ربط در امور گمرکی از کشورهای عضو اکو، در مورد همکاری در توافقنامه ایجاد و عملیاتی سازی بانک اطلاعاتی قاچاق و تخلفات گمرکی اکو و توافقنامه کمک های اداری متقابل در امور گمرکی اکو سخنرانی کردند.

هدف این موافقت نامه ها، ارتقای همکاری بین کشورهای عضو اکو در مبارزه با قاچاق و تخلفات گمرکی و ارائه کمک های اداری متقابل در امور گمرکی منطقه اکو است و سخنرانان اجلاس به این موضوع توجه ویژه داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید اعضای اکو بر مقابله مشترک با قاچاق کالا

تاکید اعضای اکو بر مقابله مشترک با قاچاق کالا