مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 18:052023-07-22سياسي

اطلاع رسانی مطلوب منجر به ایجاد آرامش در جامعه می شود


در راستای ارائه خدمات مناسب به جامعه باید اطلاع رسانی مطلوب به مردم و القای آرامش به جامعه در اولویت فعالیت ادارات باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله لطف الله دژکام بعد از ظهر شنبه در شورای معاونین اداره کل بهزیستی فارس با طرح این سوال که چرا فاصله ما با سطح مورد نیاز و مطلوب بررسی نمی شود در حالی که اگر این موضوع مشخص باشد فایده کار این است که می توانیم مردم را تشویق به همکاری کنیم تا به سطح مطلوب برسیم؟ گفت: طبق آمار مجموع خیرات یک ساله فارس در بهزیستی و سایر سازمان های غیر دولتی عدد قابل توجهی است.

وی با بیان اینکه میزان کمک مردم فارس در مقایسه با بودجه عمرانی این استان، نشان دهنده همت مردم این استان به امور خیر است، گفت: البته پشت این قضیه تربیت چند صد ساله بوده و این روحیه در بین مردم رشد کرده است.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه نباید نگران این موضوع بود که چرا برخی کارها به نتیجه نمی رسد یا پیش نمی رود، گفت: مسلم است که جامعه در حال رشد است و مرتب مسائل جدید پیدا می شود و لذا ما باید تلاش کنیم موضوع را کنترل کنیم و در این راستا مشخص کردن فاصله با سطح مورد نیاز و مطلوب تأثیرگذار است.

آیت الله دژکام با بیان اینکه خدمات بینایی سنجی خوبی در استان ارائه شده است، افزود: توسعه دادن این نوع خدمات با همکاری آموزش و پرورش و سای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاع رسانی مطلوب منجر به ایجاد آرامش در جامعه می شود

اطلاع رسانی مطلوب منجر به ایجاد آرامش در جامعه می شود