مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 05:202023-07-02سياسي

آماده پیگیری اعمال معافیت مالیاتی تاسیسات گردشگری هستیم


نماینده مردم مشهد و رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: برای پیگیری اعمال معافیت مالیاتی تاسیسات گردشگری و اصلاح قانون مانع زدایی از توسعه صنعت برق اعلام آمادگی می کنیم.

- حجت الاسلام نصرالله پژمان فر در جلسه با فعالان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی که با حضور علی اصغر شالبافیان، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: امروز اقتصاد بسیاری از کشورها مبتنی بر خدمات گردشگری، درمانی و مهندسی می چرخد و ما بر این باور هستیم که ایران نیز می تواند در این مسیر گام بردارد.

وی ادامه داد: هنوز این باور که وزارتخانه ای داریم که قرار است شانه به شانه صنعت و وزارت نفت حرکت کند و در اقتصاد کشور نقش داشته باشد، وجود ندارد.

حتی در حوزه قضایی نیز این باور وجود ندارد؛ اگر چه برای یک واحد صنعتی با جدیت پیگیری و همکاری لازم انجام می شود تا تعطیل نشود اما به راحتی واحدهای خدماتی تعطیل می شوند.

رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در این کمیسیون قوانین بر زمین مانده را به مرحله اجرا می بریم و با استفاده از ظرفیت این کمیسیون بخشی از کارها را انجام می دهیم.

پژمان فر با اشاره به پیگیری مشکلات حوزه گوهرسنگ ها اظهار کرد: برای رفع چالش های صادرات گوهرسنگ ها با حضور مدیران بانک مرکزی، وزارت صنعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده پیگیری اعمال معافیت مالیاتی تاسیسات گردشگری هستیم

آماده پیگیری اعمال معافیت مالیاتی تاسیسات گردشگری هستیم