مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 17:512023-07-13اقتصادي

وزیر جهادکشاورزی: با رانت و فساد در بخش کشاورزی مبارزه می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی بعدازظهر امروز در نشست با فعالان اقتصادی بخش کشاورزی مازندران اظهار کرد: اعتقاد بنده به عنوان خدمتگزار شما این است موانع و محدودیت ها را برداریم و همراه شما باشیم و از تولید و تولیدکننده داخل حمایت کنیم.

وی گفت: هدف این است خدمتگزاری کنیم و با رویکرد موجود به هیچ جایی نمی توان رسید و باید با همدلی کار کنیم دوست نداریم به جای تشکل ها تصمیم بگیریم و وظیفه سیاست گذاری، حمایت و نظارت بر اجرای قوانین است.

نیکبخت ادامه داد: تا زمانیکه فرصت کار کردن در وزارت جهاد کشاورزی دارم از نقطه نظرات شما استفاده می کنم و دسترسی تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی را به خودم تسهیل خواهم کرد.

وزیر جهادکشاورزی گفت: بخش عمده ای از نیاز کشور را استان های شمالی تامین می کند، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی در تصمیم سازی ها به ما کمک کنند و نظرات خود را اعلام کنند.

وزیر جهادکشاورزی بیان کرد: برای اینکه راهبردی جدید پیش بگیریم ضرورت دارد کمیته ای شکل گیرد و هر وظیفه ای که فعالان اقتصادی و تشکل ها می توانند انجام دهند اعلام کنند.

وی اظهار کرد: با تمام محدودیت ها و اعتبارات مالی که وجود دارد تفاهم نامه ای که از سوی وزیر جهادکشاورزی وقت با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در خصوص اجرای طرح جامع آب و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر جهادکشاورزی: با رانت و فساد در بخش کشاورزی مبارزه می کنیم

وزیر جهادکشاورزی: با رانت و فساد در بخش کشاورزی مبارزه می کنیم