مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 07:452023-07-08اقتصادي

چرا پارک شهید باهنر اراک دهکده گردشگری نشد؟


رییس سازمان سرمایه گذاری شهرداری اراک گفت: سرمایه گذاران بسیاری برای سرمایه گذاری در اراک آماده اند، اما هنوز نتوانستیم بستر کار و سرمایه گذاری را در این شهر فراهم کنیم.

- ایسنا/مرکزی رییس سازمان سرمایه گذاری شهرداری اراک گفت: سرمایه گذاران بسیاری برای سرمایه گذاری در اراک آماده اند، اما هنوز نتوانستیم بستر کار و سرمایه گذاری را در این شهر فراهم کنیم.

فرامرز مهاجرانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: برای تبدیل پارک شهید باهنر(پارک چنگلی اراک) به دهکده گردشگری که سال گذشته قول آن به شهروندان داده شد، سرمایه گذار اصفهانی جذب شد، روند کار به خوبی پیش رفت و حتی در مراحل پایانی کار بودیم و تهیه نقشه و برآورد سرمایه گذاری نیز صورت گرفت، اما در انتهای کار سرمایه گذار متوجه قرارداد شهرداری اراک با منابع طبیعی پیرامون این پارک شد و به همین دلیل از سرمایه گذاری انصراف داد.

وی با تاکید بر اینکه انصراف سرمایه گذار از این پروژه به معنی بد بودن قرارداد شهرداری با منابع طبیعی نیست و در این راستا مجموعه منابع طبیعی استان نهایت همکاری را با شهرداری اراک داشت، افزود: طرح جامع پارک با کمک اداره کل منابع طبیعی تدوین و تصویب شد، البته این پارک یک قرارداد از سال 1384 داشت که فقط 14 سال از آن باقی مانده بود که مسلما هیچ سرمایه گذاری برای اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا پارک شهید باهنر اراک دهکده گردشگری نشد؟

چرا پارک شهید باهنر اراک دهکده گردشگری نشد؟