مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 10:102023-07-09بين الملل

بازرس تسلیحاتی سابق سازمان ملل: مهمات خوشه ای دردی از اوکراین دوا نمی کند


بازرس تسلیحاتی آمریکایی سابق سازمان ملل گفت که ارسال مهمات خوشه ای به اوکراین در واقع به تعویق انداختن شکست کی یف در این جنگ است؛ شکستی که آمریکا نمی خواهد به آن اعتراف کند.

- بازرس تسلیحاتی سابق سازمان ملل: مهمات خوشه ای دردی از اوکراین دوا نمی کند بازرس تسلیحاتی آمریکایی سابق سازمان ملل گفت که ارسال مهمات خوشه ای به اوکراین در واقع به تعویق انداختن شکست کی یف در این جنگ است؛ شکستی که آمریکا نمی خواهد به آن اعتراف کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، اسکات ریتر، بازرس تسلیحاتی سابق سازمان ملل و افسر اطلاعاتی بازنشسته تفنگداران دریایی آمریکا گفت: تصمیم دولت جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا برای ارسال مهمات خوشه ای ام 864 صرفاً تداوم بی رحمانه سیاستی است که هدفش به درازا کشاندن این جنگ است؛ جنگی که کی یف نمی تواند در آن پیروز شود.

او در ادامه با بیان اینکه این کار باعث مرگ روزانه صدها تن از نیروهای اوکراینی خواهد شد، گفت: ارسال این مهمات نمی تواند روند کنونی جنگ روسیه و اوکراین را تغییر دهد؛ روندی که با توجه به وضعیت کنونی، به پیروزی قاطع برای روسیه منجر خواهد شد و دولت بایدن از اعتراف به این مسئله بیزار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرس تسلیحاتی سابق سازمان ملل: مهمات خوشه ای دردی از اوکراین دوا نمی کند

بازرس تسلیحاتی سابق سازمان ملل: مهمات خوشه ای دردی از اوکراین دوا نمی کند